petek, februar 17, 2012

PIANO kot medijski Sazas!

Bralci spletnih medijev smo bili pred časom osrečeni s plačljivim projektom Piano in prav te dni nas veselo obveščajo, da bomo brezplačno lahko te medije prebirali le še do 19.02.2012 in če ne bomo plačali potem nič več.
Plačati ali ne plačati, to je sedaj vprašanje, ki se zagotovo mnogim postavlja. Velike izbire tako nimamo. Plačamo in bomo lahko dostopali do  informacij, ki nam jih ti mediji ponujajo ali pa ne plačamo in se preusmerimo predvsem na tuje medije. Sam sem se odločil za to slednjo možnost in bom tako od dne, ko me bodo zaprli, začel bolj pogosto obiskovati tuje medije, ki so zaenkrat še brezplačni in jih bo takšnih tudi v bodoče sigurno še veliko ostalo. Pravzaprav sem to počel že do sedaj, ker slovenski mediji so predvsem glede obravnave mednarodnih dogodkov zelo enostranski in dirigirani ter kot takšni precej neverodostojni. Novice tipa kako in kje je Franček zabodel Pepija ali s kom se je Urška dala dol ali pa kaj Janez preko medijev sporoča Milanu in obratno, me res posebej ne zanimajo. Bo pa zanimivo spremljati nadaljnji razvoj tega projekta in njegovo uspešnost in res me zanima kako množično se bralci spletnih medijev odzivajo in vplačujejo pristopnine?

Ni komentarjev:

Objavite komentar