nedelja, julij 01, 2012

Pa so v deželi slovenski le našli nekoga, ki še ima jajca!!


V Delu je objavljen odličen intervju, ki ga je z Robertom Pešutom - Magnifikom naredila Vesna Milek

Izdvojil sem le eno vprašanje in odgovor nanj, ker sem bil prijetno presenečen, da je v tej ponoreli in intelektualno vedno bolj zaplankani deželi še sploh mogoče najti znano osebnost, ki na tako prisrčno zastavljeno provokativno vprašanje odgovori odkrito in javno. 

Toplo priporočam, da si intervju preberete v celoti in se ob njem zamislite. Velika verjetnost je, da boste mnogi v njem našli veliko samega sebe in tistega v vas skrbno zamolčanega ter še bolj skrbno prikritega. Magnifico pač ima jajca. To mu bodo morali priznati tudi vsi tisti, ko so po svoji volji ali mimo nje, postali ujetniki kakšnih vsiljenih ideologij in si sami nataknjenih plašnic z oči in sivih celic niso v stanju odstraniti. Mogoče pa vam pri tem prav Robert lahko pomaga. Velja poskusiti. V okove zasužnjevanja se ne vklepajo le roke in noge, temveč predvsem možgani in duše in odtod je okove še najtežje odstraniti.

Iz intervjuja:

Ste komunist?

(pomolči) Zase bi lahko rekel, da sem komunist, ja. A od komunizma, se mi zdi, je ostala samo iluzija, fantazma. Niti en parameter v družbi ni več komunističen. In v takih razmerah sem fatalistični komunist.

Nič nimam proti diktaturi proletariata. Samoupravljanje se mi zdi super, tudi kot gospodarski sistem, ki ga bodo po mojem še mnogi hoteli kopirati. Komunizem sam po sebi je nadnacionalna ideja. Združuje ljudi, ne glede na nacionalno pripadnost. Zato mi je blizu. Je en kvantni skok višje. Kapitalizem potrebuje nacionalne države in nacionalizme. Komunizem ne rabi tega, ne rabi cerkve, ničesar.

Robertu iskreno čestitam za odkritosrčne odgovore na novinarkina vprašanja in novinarki nad odločitvijo, da je z njim naredila ter objavila ta izredno zanimiv ter dušno očiščevalen intervju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar