petek, december 21, 2012

Za SLOVENIJO, 21.12.2012



 Vir. MLADINA

"Po vsem sodeč se je vlada odločila upreti uporu s sredstvi kot so: grožnje, lažne obtožbe, manipulacije, diskvalifikacije in stigmatizacije"


Darko Štrajn na Twitterju o dogodkih na Metelkovi


»Uradnega besedila odločbe ustavnega sodišča še nimam, slišal sem le, da je ustavno sodišče prepovedalo oba referenduma. Če je to res, smo priča formalnemu koncu pravne države. Ustavno sodišče si je dovolilo storiti nekaj, kar je neposredno v nasprotju z ustavo. Če ustavno sodišče s svojo avtoriteto določi neko obvezno ravnanje, ki je v neposrednem nasprotju z ustavo, potem lahko brez zadržkov govorimo o koncu pravne države. Ustavno sodišče, kot najvišji varuh ustavnosti, je delovalo protiustavno. To je grozljivo.«

Dr. France Bučar v izjavi za Večer

"Zastopniki kapitala in mešetarji z državnim premoženjem imajo torej večje pravice od mene kot državljana. Ok, ustavni sodniki. Upal sem, da je ustavno sodišče le malo bolj zadržano, pravno togo. Ko so poslali na referendum pokojninsko reformo. Ko so na referendum poslali družinski zakonik. Po današnji odločitvi vem, da delujejo čisto politično, strankarsko. Saj sem sumil, pa sem se prepričal, da ne. In ti ustavni sodniki so dejansko edina otipljiva zapuščina Danila Türka, postavljeni na začetku mandata, ko je še mislil, da se bo s tem prikupil desnici."

Grega Repovž, urednik Mladine


Ni komentarjev:

Objavite komentar