petek, februar 10, 2012

Velika gneča na Gregorčičevi v Ljubljani!

Plagiator poroča s terena:

Včeraj popoldan sem se toplo oblekel, da bi se malo sprehodil po naši prestolnici in za zaključek pohajkovanja sem zavil še na Gregorčičevo. Tam pa pred zgradbo vlade zagledam ogromno skupino v narodne noše oblečenih ljudi in kar zmrazilo me je, ker sem bil prepričan, da ponovno nekdo protestira zaradi ukinitve ministrstva za kulturo.

Radovednost mi ni dala miru in pristopil sem ter povprašal kaj se tukaj dogaja in če demonstrirajo. Visok možakar mi je smeje v čisti dolenjščini pojasnil, da ne gre za noben protest, temveč da so zbrani voditelji in voditeljice slovenskih narodno zabavnih ansamblov, ki čakajo na sprejem pri novi ministrici za Slovence v tujini Ljudmili Novak. Videl je moj začuden izraz na licu in nadaljeval s pojasnjevanjem. Želijo se pri ministrici prijaviti na seznam za organizacijo obiskov pri Slovencih v tujini, ker bo to ena od ključnih nalog tega ministrstva v prihajajočem mandatu. Zaželel sem mu čim višjo uvrstitev na tem zelo pomembnem seznamu obiskov naših rojakov na tujem in nadaljeval pot proti domu, ker me je že močno zeblo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar