petek, januar 25, 2013

Iz tajnih arhivov udbomafije in skrivnostnih stricev iz ozadja!
































S tem ročno zapisanim zapisnikom me je danes po elektronski pošti osrečil znanec iz oddaljenega mesta.

Verjetno mi je to poslal, ker ve, da me zelo zanima bližnja in tudi malo bolj oddaljena zgodovina. Predvsem dogodki, ki so imeli ali imajo še danes neposreden vpliv na naše in tako tudi moje današnje življenje.

Kako se je je znanec dokopal do kopije tega znamenitega zapisnika mi ni znano in me tudi posebej ne zanima, ker mi verjetno tako ali tako ne bi razkril svojih virov.

Da se je ta zapisnik pojavil ravno v tem času skoraj gotovo ni naključje. Je pač tak čas, ko močni politični fantje krepko obračunavajo med sabo in ne bom prav nič presenečen, če nas  bo kdo osrečil še s čim podobnim. Zgodba o mešetarjenju z orožjem in skrivnih poteh, z v tej nesrečni trgovini pridobljenim denarjem, se ni nikoli razjasnila in dobila končnega epiloga. Koliko denarja in koliko "smrtonosnega blaga" je v teh skrbno prikritih transakcijah izmenjalo lastnike ne bomo nikoli izvedeli. Kaj se je potem dogajalo s kupljeno robo na bojiščih južno od nas si seveda ni težko predstavljati. V pravi skrivnosten misterij so zakrite in devet krat zaklenjene, pa so skrivnosti kaj se je dogajalo s prejetimi denarnimi sredstvi v Sloveniji.  Ljudi pa na tem svetu nič tako zelo ne privlači kot prav razne skrivnosti. Ker te naše slovenske denarne skrivnosti iz časov takoj po osamosvojitvi nikoli niso in skoraj zagotovo nikoli ne bodo do konca razkrite, se bomo k njim zagotovo še lep čas vračali in jih razkrivali.

Pri tem bomo malo špekulirali, domnevali, si podtikali, iskali novih virov, ki bodo počasi od nekod curljali in občasno morebiti celo naredili kakšno večjo zgodbico. Na drugi strani pa se bo seveda vse zanikalo, obtoževalo nasprotnike za nesramne zarote in ustvarjanje zgodb, ki jih ni ter politiziranje. Ta medsebojna domača rokoborba velikih fantov mi niti ne bi bila več tako hudo zanimiva, če bi mi le nekdo lahko z gotovostjo zagotovil, da tudi kakšne tuje tajne službe ne posedujejo polnega zaboja takih tajnih in zelo obremenjujočih dokumentov s katerimi bi se, recimo, dalo kakšne naše pomembne velike fante, tako po potrebi malo izsiljevati in jih še kako drugače držati v šahu. To pa je ali bi vsaj lahko bila hudo nerodna reč.



Ni komentarjev:

Objavite komentar