torek, oktober 16, 2012

Koga je to Ljudmila podtaknila Janezu?

Aleš Hojs, slovenski obrambni minister: boljše, da smo varni in lačni kot pa mrtvi!

Izjava slovenskega ministra za obrambo, ki se ji nekateri posmehujejo, drugi jo razglašajo za slaboumno in tretji se sprašujejo kdo naj bi nas to želel pokončati in narediti mrtve. 

Pravzaprav tudi meni gre kar malce na smeh, ko poslušam komentarje ljudi in se trudim določiti
napadalca, ki bi me želel poslati v večna lovišča, pa tega še ne upa poskusiti, ker se boji slovenske vojske na čelu z ministrom Hojsom. 

Kako naj bi obramba slovenske domovine potekala nekoč, ko smo imeli še sistem teritorialne obrambe in relativno dobro splošno usposobljenost prebivalstva za nudenje odpora morebitnemu zunanjemu agresorju, si nekako še lahko predstavljam. Nekaj več težav pa imam s predstavo kako bi ta odpor bil videti danes, ko imamo kakšnih deset tisoč vojaško usposobljenih ljudi z relativno skromno opremo in oborožitvijo. K njim sem prištel še policiste, ki vedo rokovati vsaj z lahkim orožjem in ker je v mojem obrambnem sistemu, ki sem si ga zamišljal, še vedno zelo primanjkovalo ljudi, sem v svoje sile odpora nujno moral prišteti še vse slovenske lovce ter nekaj članov kakšnih strelskih društev. Potem pa mi je zmanjkalo kadrov, usposobljenih v ravnanju vsaj s kakšno pištolo in najbolj navadno puško, za mojo namišljeno obrambno armado.

Odgovor na moje dileme se seveda ponuja kar sam. NATO me bo varoval pred vsemi mojimi zunanjimi sovražniki. Ker pa NATO veliko stane in moram njegovo varovanje ter zaščito plačati, je že boljše, da sem lačen in varen kakor mrtev. Šele sedaj sem uspel prav razumeti globokoumno sporočilo našega modrega obrambnega ministra. Če želim v bodoče biti varen in živ, sem to lahko le lačen. 

Ker pa vse življenje lačen ne želim in tudi ne morem biti in ker ob vsem tem želim biti vsaj še relativno varen ter sam odgovoren za varnost ter obstoj svoje domovine, si z NATO-m že danes in potem še veliko bolj na daljši rok, ne bom mogel pomagati. NATO bi me lahko sicer delno obvaroval pred kakšnimi tujimi agresorskimi tanki, letali in raketami, vendar takrat, ko bi ta nevarnost postala realna, moj veliki prijatelj, zaveznik in zaščitnik NATO ne bo imel več kaj zaščiti in varovati, ker mene in  moje domovine več ne bo.

Če me NATO res želi obvarovati in zaščiti, potem mora ukrepati takoj in to že danes. Obvarovati me mora pred malo drugačnimi orožji in agresorskimi doktrinami kot so klasični tanki, letala ali rakete. Tega pa seveda moj velik zaveznik NATO ne bo in ne more storiti, ker je sam orodje v rokah tistih, ki me danes okupirajo z veliko bolj sofisticiranimi orožji in doktrinami kot so klasično vojaške. Lačen sem v svoji ogroženi domovini torej že in bom jutri očitno še veliko bolj, varen pa tudi več nisem in bom vsak dan manj. Že prav očitno je, da se bomo državljanke in državljani morali kar najhitreje ponovno zateči k doktrini splošnega ljudskega odpora in se rešiti sami. Znanja in tudi nekaj sredstev za uspešen vsenarodni odpor proti agresorjem ter njihovim današnjim orožjem, s katerimi nas ogrožajo in zasužnjujejo, še vedno imamo. Le nekaj več samozavesti, resničnega ljudskega domoljublja ter odgovornosti do naših otrok in vnukov potrebujemo.

Draga Ljudmila koga si to podtaknila našemu vrlemu predsedniku vlade Janezu Janši za obrambnega ministra? Ste v tej ljubi Novi Sloveniji res tako hudo kadrovsko podhranjeni ali pa ste to storili z nekim točno določenim namenom? Vse bolj se mi dozdeva, da bi si bi v tej moji preljubi Sloveniji namesto Patrij morali pridobiti nekaj več pameti. Veliko več pameti in tudi daljnovidnosti!




1 komentar:

  1. e ja, le kaj bi mi brez NATA....
    lahko bi se varno "do mrtvega" nasitili....s tistim, kar bi ostalo, bi lahko še plačevali sodobna usposabljanja nabornikov....in tisto zadnje kar bi ostalo bi zadolžili dedka Mraza, da ne zgreši nobenega naslova....

    OdgovoriIzbriši