petek, januar 20, 2012

Karlek ne želi več obremenjevati volivcev!

S spletne strani stranke DeSUS:

ZAHVALA PREDSEDNIKA STRANKE DeSUS
05/12/2011


Spoštovani prijatelji stranke DeSUS! Iskreno se vam zahvaljujem za vaše zaupanje, ki ste ga na parlamentarnih volitvah 2011 namenili stranki DeSUS! Skupaj smo prvo nalogo opravili uspešno...............................................vse naslednje naloge bom opravil sam in vas, cenjeni in dragi volivci, ter volivke seveda, več ne potrebujem in vas tako ne nameravam več obremenjevati. Sedaj se lahko mirno posvetite svojim vsakodnevnim delovnim in drugim opravilom, ker svoje delo ste opravili s tem, ko ste tako velikodušno glasovali zame in mojo stranko DeSUS. Tisti, ki ste mogoče danes razočarani pa ste si sami krivi, ker pač ne razumete političnih zakonitosti in verjetno mislite, da lahko o potezah stranke in njenega modrega vodstva odločati tudi še po volitvah. Ne, drage volivke in cenjeni volivci, vaše je, da mi tik pred volitvami verjamete kar vam govorim in obljubljam, potem odidete lepo na volišče ter glasujete kot sem vam naročil in s tem je vaše delo ter vaš vpliv nepreklicno končan. Če ste si res želeli leve vlade pa bi glasovali za Jankoviča ali Pahorja in ne zame ter moj DeSUS. Do naslednjih volitev se boste že pomirili in v glavnem pozabili in takrat mi spet prisluhnite, ker na zalogi imam še veliko dobrih političnih štosov s katerimi vas bom ponovno očaral in nategnil. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar