sreda, julij 31, 2013

Ko medijski osli pričnejo brcati "vladno kobilo"!

Ob vsem kar sem v zadnjih letih že imel priložnost prebrati v slovenskih medijih sem bil prepričan, da me lahko le še malo kaj preseneti. Kako sem se motil. Nivo slovenskega medijskega, tako tistega elektronskega, kot tiskanega in še posebej spletnega, je res na zelo nizkem nivoju. Pravzaprav postaja vedno bolj primitiven, pogosto že na nivoju klinične bebavosti. Kakor, da se je dobršen del slovenskih medijev odločil, da bodo na dušo pihali in nagovarjali v glavnem tisti najmanj izobražen ter intelektualno zavrt del bralstva.

Nisem sicer modni stilist in o modi, še posebej o ženski, pa res ne vem veliko. Tudi takrat, ko mi oprava kakšne dame ni bila posebej všeč, sem se pač tolažil s tem, da imajo vsake oči svojega malarja in pri tem tudi priznam, da ljudi nikoli nisem posebej vrednotil po tem kako so opravljeni in koliko "modno se nosijo". Seveda ne morem sedaj zapisati, da mi urejenost ljudi s katerimi sem v življenju komuniciral, sodeloval ali se le občasno srečeval  ni bila pomembna. Urejenost vsekakor da, ne pa modnost.

Da pa bi zaradi tega, ker je neka dama, pa naj bo to tudi predsednica slovenske vlade, oblekla krilo, ki mi ni prav nič všeč in je svoji ženi ne bi dovolil obleči, v javnosti kritiziral njen način oblačenja s primitivnim ter nadvse ponižujočim in zelo žaljivim izrazom "vladne kobile", pa mi nikoli na kraj pameti ne bi padlo. Kar je pa le preveč in na samem spodnjem nivoju dostojnosti avtorja te ponesrečene in nekulturne medijske domislice. Je to toliko naglaševana medijska svoboda? Potem nam malo cenzure očitno res ne bi škodovalo. Če že ne zaradi drugega, pa vsaj zaradi varovanja javnega ugleda in varovanja osebne integritete slehernega državljana ali državljanke. Kaj bodo šele čez čas počeli z nami anonimnimi in navadnimi državljankami in državljani in kako vse nas bodo poimenovali, če se bodo jutri v svoji nesreči in brezizhodnosti upali dvigniti slovenski delavci, brezposelni, upokojenci in drugi nesrečniki tega časa in dvignili svoj glas ter pri tem morebiti celo ogrozili kakšne njihove dobre družbene položaje in pridobljene privilegije? Ne upam si niti pomisliti in kaj šele ugibati kakšnih vse žaljivih in poniževalnih vzdevkom in poimenovanj bodo posamezniki deležni, če je danes celo predsednica vlade označena za "vladno kobilo".

Nič ni narobe, če se mediji kdaj tudi malo lotijo modnih okusov politikov in njihovih kolegic. Pred časom smo tako lahko prebirali medijske ocene oblačenj naših poslank. Komentarji pri tem pa so bili okusni, mogoče malce strokovno ali celo šaljivo kritični. v nobenem primeru pa ne nesramni ali celo žaljivi kot v tem zadnjem primeru, ko je novinar Dela in so potem veselo povzeli desničarski portali, zaradi tega nesrečnega in res neokusnega krila, premierko označil za "vladno kobilo".

Doslej sem verjel, da imajo visoki državni funkcionarji in seveda tudi funkcionarke, ob drugih strokovnih svetovalcih tudi kakšne svetovalce za javno in medijsko pojavljanje ter oblačenje. Kako se je to nesrečno krilo znašlo na naši Alenki? Je bila to njena osebna izbira in stvar njenega okusa ali pa napaka kakšnega strokovnega svetovalca oziroma svetovalke? To seveda ve Alenka in verjetno kaj o tem vedo tudi tisti njeni  sodelavci ter sodelavke v kabinetu predsednice vlade, ki so za to področje odgovorni oziroma bi vsaj morali biti.

Zaradi tega modno stilskega spodrsljaja pa si premierka Alenka Bratušek res ni zaslužila, da bi jo smel kdor koli javno označiti za "vladno kobilo". Če sem odkrit in želim ostati zvest svojemu deformiranemu in po eni strani tudi precej nazadnjaškemu ter po drugi v nekaterih primerih celo preveč liberalnemu modnemu okusu, potem moram zapisati, da sem v ne tako davni preteklosti opazil, da je bila tudi prva dama Nemčije in EU Merklova kdaj oblečena še veliko bolj neokusno od naše Alenčice. Pa tudi to, da sem Alenko videl kar nekajkrat zelo okusno in zmerno modno opravljeno.

Tako, da se mi dozdeva, da je to krilo bilo le povod za tako hud in neciviliziran napad nanjo in je pravi vzrok verjetno potrebno iskati kje drugje. Avtor bo že vedel in morebiti kdaj tudi pojasnil, Če ne prej, pa mogoče pred sodnikom zaradi hude javne razžalitve.

1 komentar:

  1. S teboj se je mogoče pri tem zapisu celo strinjati. Želel bi si le, da bi občasno prebral kakšen svoj zapis. Morda ne bi bilo napak, če bi prebral, kaj je fašizem, kaj je dolžniško-upniški odnos ali kaj pomeni spoštovanje prava. Če bi o vsem tem vedel več, najbrž ne bi brez kakršnekoli osnove označeval evropske politike za fašiste in neoliberalce, za ljudi, katerim edini cilj v življenju je uničenje juga Evrope.

    Misliš, da je v tvojih zapisih kaj žaljivega?

    OdgovoriIzbriši