sreda, november 07, 2012

Za konec in še pred volilnim molkom!

Nič veliko svojega in subjektivnega danes ne bom objavil na teh svojih straneh. Pred nami je čas volilnega molka, ki zame in moje zapise nastopi že kar danes. Ker mi režirani politični in ideološki cirkusi ter kolektivna in masovna poneumljanja ljudi nikoli niso bila ne všeč in ne blizu, se pač tudi doslej nisem posebej aktivno vključeval v to predvolilno kampanjo za predsednika države. So drugi, nekaj tistih, ki so o tem imeli in vedeli kaj povedati in predvsem velika množica razno raznih čvekačev ter nakladačev, o vsem tem masovno in vsakodnevno pisali.
Sam pa sem se odločil, da se od te predvolilne kampanje za predsednika države Slovenije poslovim z razmišljanjem dr, Ludvika Čanžka, ki je eden od tistih, ki nekaj ozadij poznajo in vedo kaj govorijo ter kaj pišejo.




Kaj si torej o posameznih kandidatih misli dr. Ludvik Čanžek ?

Zelo uspešen slovenski pisatelj, Drago Jančar (DJ), je kandidaturo dr. Milana Zvera javno podprl z besedami: “Povej mi, kaj misliš o Pučniku, in povem ti, kaj misliš o demokraciji”. Ne vem kaj je res? Ali DJ ne pozna Milana Zvera ali pa se je priključil Janševemu AGITPROPU.




Zato bom tudi sam povedal nekaj o Milanu Zveru, saj sem ga od 1995 do 1999 zelo dobro spoznal. Njega in dr. Jožeta Zagožna je Janša določil za moja “prijatelja”. Za Janšo sem bil od vsega začetka velika uganka in me je dal opazovati. Ni pa vedel, da sem resnični demokrat “švicarskega kova” in da sem zaveden Slovenec. Ni vedel, zakaj sem vzel slovensko državljanstvo in se vrnil v rodno domovino. Takih nagibov in človeških lastnosti Janša ne pozna. Po študiju sem bil nekaj let profesor na gimnaziji v Idriji. Poklicno sem ocenjeval moje dijake, na razpolago sem imel ocene od 1 (slabo) do 5 (odlično). Pred volitvami predsednika republike bom tudi sam ocenjeval kandidate. Ker so ti tako različni, si bom dovolil razširiti lestvico tako, da bo -5 (prav slabo), 0 (čista nula) in 5 (odlično).

Zvera prav dobro poznam; je izobražen in zna pisati. Karikiram njegov odnos do Janše tako-le: Zvečer Milan piše članek in pride do črke “i” in se ne more odločiti ali sme napisati črko s piko ali brez nje. Vseeno mu je, kaj ga je “tovarišica” učila. Pozvoni Janezu in ga vpraša, kaj naj stori. Tako kot Janez ukaže napiše črko i s piko ali brez nje. Človeka, ki ima podobne lastnosti kot so zgoraj karikirane, nisem nikoli ocenil za zrelega ali odgovornega. Zato ocenjujem dr. Milana Zvera z najslabšo možno, torej mu dam oceno -5 (minus pet).

Poglejte, kaj si po mojih merilih zasluži Borut Pahor. Zame je bil in tudi ostal “maneken”, ki skuša samo ugajati. Je brez sposobnosti politične presoje. Volil sem ga pred 4 leti, takrat nisem vedel, da bo za svojega svetovalca izbral Dimitrija Rupla, obdržal državno tožilko Barbaro Brezigar …. Na UDBA.net sem pogledal šifre za Pahorja, Križaniča in za Barbaro Brezigar. Vsi imajo enako kot Miha Brejc – 198. Brejc me je tožil, ko sem ga razkrinkal kot udbovca. Na razpravi je sodnici predložil potrdilo SOVE, da ni nikoli sodeloval v komunističnih tajnih službah. Zdaj sem našel dokument in priče, da je lagal, ker je bil v resnici visok (rezerni) oficir državne varnosti. Potrdilo SOVE pa je po ugotovitvi grafologa ponarejeno. Tako sem te dni vložil predlog za obnovo postopka. Ne vem, kako bodo zdaj funkcionirale Brejčeve in Janševe zveze s sodiščem ali z Gorenakovim tožilstvom. Počakajmo! Če ne prej, bo Evropsko sodišče odločalo o tem. Torej ocena za Boruta Pahorja je po mojem 0 (nula). On ni za politiko, bolj mu paše klovnovstvo.


Končno ocena za dr. Danila Türka! Tega gospoda z bolj aristikratskimi navadami ne poznam. On je bil v Združenih narodih visok funkcionar. Ocenjujem, da je zelo izobražen in do ljudi prijazen. Njegov svetovni nazor me ne zanima, saj je to stvar vsakega posameznika. Ne moremo biti vsi enaki! Na UDBA.net ga nisem našel. Zato je moja ocena pozitivna, torej edina pozitivna od teh treh kandidatov.

Še nekaj o Dragu Jančarju. Tudi njega sem iskal v UDBA.net in glej, našel sem ga. Njegov dosje ima številko 14062. Šifrant UDBE pove za to številko naslednje: Od “14000 do 14999 (so) številke dosjejev in hkrati registracijske številke stalnih virov na zvezi uslužbencev, pripadnikov rezervne sestave in registriranih sodelavcev SDV” (= UDBA). Zelo sem se začudil. Nisem pa povedal javnosti, dokler se Jančar ni oglasil s propagandnim sestavkom v Reporterju (od tam verjetno citat v Delu). Jančar nikoli ni povedal, zakaj je na seznamu, tudi jaz ne vem, kaj je delal. Nimam pa pomislekov proti njemu kot internacionalno poznanem pisatelju. Celo nemški pisatelj Guenter Grass, okrašen z Nobelovo nagrado za literaturo, je bil v Nemčiji deležen hude kritike, ker je bil kot prostovoljec v Hitlerjevi zločinski organizaciji SS in tega ni sam povedal. Po tem odkritju ga ne zasledim več v javnosti.
Volivci pa bomo izbrali po lastnem mnenju najboljšega predsednika!*
Dr. Ludvik Čanžek, Ljubljana

* povdaril Plagiator 

Tako, drage obiskovalke in  cenjeni naključni obiskovalci teh strani ter bralci Plagiatorjevih zapisov, od te teme se poslavljamo. Ta ljuba zgodba "udba.net" ponovno dokazuje nauk starega ljudskega reka, da ima vsaka palica dva konca. Ali bomo na koncu volivke in volivci res izbrali "najboljšega" predsednika ne vem. Vem pa, da bomo v nedeljo odločali o veliko več kot le o tem katera oseba bo v naslednjem mandatu sedela v fotelju predsednika države Slovenije. 

V nedeljo se bomo v resnici veliko bolj kot o tem kdo bo predsednik države, odločali ali bomo Slovenci čez čas sploh še imeli svojo državo in ali bomo kot narod sploh še obstali. 


V zakulisju SDS-ovih ( in tudi NSi-ovih ) strankarsko ideoloških zarot, strategij in usmerjanj svojih vojščakov kako glasovati v primeru drugega kroga med Türkom in Pahorjem, ker so svojega Zvera v zatišju že odpisali, so dana navodila, da je potrebno glasovati za Pahorja. Kar z drugimi besedami pomeni, da je glas za Pahorja v resnici glas za Janeza Janšo, ki iz ozadja vodi in kontrolira to volilno igro že od vsega začetka.

Lokalni strankarski apartčiki dobivajo takšna navodila in se tako razkrivajo prikrita ozadja na katera smo nekateri že pred časom opozarjali. Sedaj je že jasno, da je bila kandidatura Milana Zvera le dobro premišljena poteza s pomočjo katere  je že od vsega začetka Janez Janša želel v predsedniški kabinet spraviti kompatibilnega in kompromisarskega Boruta Pahorja.

Upati je, da so to igro prevar in politično volilne manipulacije prepoznali tudi volivci.

Ni komentarjev:

Objavite komentar