četrtek, september 12, 2013

Krepko ponesrečena mala propagandna specialna vojna!

Včeraj so slovenski elektronski mediji svojim vernikom poročali nekako takole: "iz virov blizu ameriške vlade, je v javnost pricurljal tajni dokument iz katerega je razvidno, da so ameriške tajne službe že vsaj tri dni pred kemičnim napadom vedele, da bo Asad uporabil kemično orožje".

Informacijo citiram po spominu in se opravičujem, če povzetek ni v popolnosti enak originalnemu tekstu posredovanemu slovenskim gledalcem in poslušalcem. Ob poslušanju te "novice" sem kar zazijal od presenečenja in usta so se mi razlezla v velik nasmeh. Pa saj so ti ubogi Američani kar prestreljeni z varnostnimi luknjami skozi katere jim v curkih uhajajo največje državne in vojaške skrivnosti in bi si že zaradi tega zaslužili nekaj našega sočutja. Še veliko več našega sočutja in že pravega pomilovanja pa bi si zaslužili slovenski informacijski mešetarji, ki med nas s prav določenim namenom ter določenimi pričakovanji spuščajo takšne in podobne diletantske informacije. Saj skoraj ne morem verjeti, da mogoče nekateri v tej deželi res mislijo, da bi lahko vsaj povprečno inteligenten državljan še nasedel takšnim zavajajočim propagandističnim in vojno hujskaškim dezinformacijam.

Ko sem potem razmišljal  o tem kar sem na TV slišal, sem prišel do zaključka, da bi pa morebiti morala informacija tekstovno in vsebinsko glasiti malo drugače in gre v tem primeru za ponesrečen šalabajzerski prevod originala. Tako sem potem po krajšem premišljevanju zaključil, da bi pa mogoče izvirnik  informacije lahko vsebinsko  zvenel nekako takole: " viri blizu ameriške vlade so v javnost posredovali dokument, iz katerega je razvidno, da je ameriška tajna služba vedela, da se bo čez tri dni v Siriji dogodil napad s kemičnim orožjem"  Tako oblikovani in ljudstvu posredovani informaciji bi pa sam seveda veliko lažje ter prej poklonil vero. Ker tudi brez takšne v javnost posredovane informacije trdno verjamem, da je ameriška tajna služba res vedela kdaj in s čim se bo v Siriji pomorilo nekaj sto ljudi in verjamem tudi, da je vedela kdo bo to storil in kdo bo pred svetovno javnostjo za to nesrečno morijo obdolžen.

Od kje so slovenski propagandni informacijski mešetarji dobili ali povzeli informacijo o tajnem dokumentu in vedenju ameriške tajne službe, da se bo čez tri dni v Siriji dogodil množični pomor ljudi s prepovedanim kemičnim orožjem in da bo bojni strup sarin uporabil Asad, pa mi ni uspelo izslediti. Tudi vsemogočni svetovni splet mi tu ni bil v prav nobeno pomoč. Seveda obstaja verjetnost, da sem kje kaj spregledal, vendar na vsaj malo verodostojnih spletnih straneh, do katerih sem se uspel priklikati s pomočjo strica Googla,  mi nič takšnega ni uspelo izslediti. Tudi slovenski spletni mediji danes o tem ničesar ne poročajo.

Še ne tako dolgo nazaj sem se ob takšnih slaboumnih in propagandističnih dezinformacijah s katerimi so me slovenski mediji občasno obmetavali, še jezil in bil celo malce užaljen. Spraševal sem se, ali me imajo res za takšnega bebca in ali res mislijo, da jim vse to verjamem? Danes se seveda več ne jezim in tudi užaljenega se ne počutim, ker se je moj imunski sistem okrepil in ga tovrstni propagandni virusi s katerimi me skušajo neprestano okuževati domači in tuji propagandistični bebci, več ne more prizadeti. Lahko pa me, na mojo veliko žalost, še vedno prevarajo, zavedejo in spravijo v zmoto, ker imajo pač za to na razpolago veliko različnih orodij, tehničnih in drugih možnosti ter raznih znanj. Proti temu pa se navaden državljan lahko bori ter pri tem še normalno živi, izključno z uporabo antibiotika imenovanega zdrava kmečka pamet z dodatkom nekaj znanja.

2 komentarja:

  1. Dr. Primož Štrbenc v vročem mikrofonu danes na valu202:
    http://ava.rtvslo.si/predvajaj/vnetljiva-sirija/ava2.174238188/
    Izjemno poučno in v popolnem nasprotju z zgoraj komentirano dezinformacijo.

    Lep pozdrav
    Milan

    OdgovoriIzbriši
  2. Milan hvala za povezavo. Strinjam se, da gre za odličen in poučen komentar dr. Štrbenca. Sam pa sem zadovoljen, ker je potrdil vse moje hipoteze v zvezi s primerom Sirije in tega dela arabskega sveta nasploh, ki sem jih zapisal v obeh svojih komentarjih v katerih obravnavam to problematiko.

    Vse lepo ti želim in te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši