nedelja, maj 03, 2015

Iz arhivov sodobnega slovenskega ljudskega pesništva!











Popevčica zapeta pod slovenskim prvomajskim mlajem!

Sem deklica mlada vesela,
trpežno slovensko dekle.
Nikdar ne ogibam se dela,
dobim pa nikakor ga ne.

Na borzi nestrpno postavam
pa švicam, rdim, bledim in v oglasno tablo strmim.
Se spomnim obljub osamosvojiteljev obetavnih,
ne vem več, kaj naj revica še storim.

 Refren: Tralali, tralalo, le kam je delo šlo,
 tralali, tralalo, kaj šele bo?

Sem mislila se poročiti,
ustvariti topel si dom.
Dobila sem krepko po glavi in riti,
nikoli premožna in srečna ne bom.

Je fantič odjadral daleč v neznano,
menda že svoje podjetje in načičkano babo ima,
jaz revica sama, uboga
pa celim si rane srca.

Refren: Tralali, tralalo, le kam je delo šlo,
tralali, tralalo, kaj šele bo?

Ko slišim za  honorarje in plače državne,
takoj grem na stranišče sedet,
za sanje o sreči in službici svoji
je najbolj primeren sekret.

Državo že dolgo preziram,
poslancev vrh glave imam,
edino kar mi še preostane,
je vloga dame daj-dam.

Refren: Tralali, tralalo, le kam je delo šlo,
tralali, tralalo, kaj šele bo?


Ni komentarjev:

Objavite komentar