sobota, maj 17, 2014

Propagandno nasilje nad ljudmi pred volitvami EU poslank in poslancev!

Saj nisem neumen!
Kamorkoli kliknem mi na odprto stran skoči ta reklamno propagandistični poziv stranke SDS, da naj na prihajajočih volitvah poslank in poslancev za EU parlament glasujem zanje.

Pa bi nekako še razumel, da me s tem obstreljujejo na slovenskih straneh. Toda ne, oni me napadajo tudi, ko kliknem ne tuje strani. Tehnologija nekomu pač to omogoča, da me ves čas nadleguje in mi pod nos tišči ta strankarski volilni in propagandni poziv in tako izvaja nad mano določeno vrsto nasilja. Tudi, če bi do te stranke in njenih vidnih predstavnikov ter kandidatov imel popolnoma nevtralen odnos, jih po vsem tem neokusnem in nasilnem propagandističnem obstreljevanju ne bi volil. Še vedno sem namreč prepričan, da se mi še ni do konca zmešalo in da še nisem povsem poblaznel, čeprav bi naročniki tega oglasa očitno s svojo agresivnostjo želeli doseči prav to.

Ni komentarjev:

Objavite komentar