Tajne službe v tajnih službah!
Cincanje in motoviljenje stranke SD in njenega predsednika Dejana Židana okrog vprašanja ali bodo žrtvovali svojega ministra Janka Vebra, ki ga opozicijski stranki SDS in NSi okrepljeni celo s podporo koalicijske SMC ter žepnih strank ZAAB in ZL, obtožujejo, da je zlorabil vojaško tajno službo, postaja že krepko neokusno ter politično hinavsko in za državo škodljivo. Resna politična stranka tako ne ravna in prav nikoli v takšnih ali podobnih zagatah ne daje pravni formi prednosti pred konkretno vsebino. Prav toliko kot naj bi obrambni minister Janko Veber zlorabil vojaško tajno službo so poslanci strank SDS in NSi kot člani komisije DZ za nadzor tajnih služb zlorabili to komisijo in svoje pristojnosti. Ravnali so po načelu, da ni važno kaj je koristno za državo, temveč kaj bi lahko bilo dobro za politični položaj in koristi obeh opozicijskih strank in Velikega vodje Janeza.
Po tem kar doslej navadni državljani po pisanju in poročanju medijev ter dvoumno jecljajočih izjavah politikov vemo je, da so člani komisije DZ za nadzor tajnih služb dobili informacijo, da naj bi minister Janko Veber vojaški tajni službi naročil izdelavo poročila kaj bi za varnost zaupnih komunikacij pomenila prodaja Telekoma tujemu lastniku. S tem dejanjem naj bi minister Veber z angažiranjem vojaške tajne službe posegel v sfero civilnega in pri tem kršil še zakon in zaradi tega mora odstopiti. S temi obtožbami pa se je mogoče strinjati le deloma, ker slovenska vojska razen Telekomovih komunikacijskih tehničnih možnosti, kakih drugih omembe vrednih praktično nima na voljo. Skoraj gotovo to velja tudi za SOVO, ki bi morala biti prva, da takšno oceno posledic izdela in z njimi seznani vsaj predsednika vlade Mira Cerarja in verjetno tudi še navedeni odbor DZ za nadzor nad tajnimi službami. Ali je SOVA kaj takšnega izdelala in koga o tem informirala ne vemo, ker se o tem ne govori in ne piše. Tudi, če je, je bila vojaška tajna služba za svoje potrebe takšno oceno dolžna narediti sama in z rezultati ugotovitev seznani pristojnega ministra ter preko njega slovensko vlado. Seveda, če smo sploh še kakšna resna država in ne neka obžalovanja vredna banana republika.
Priznam, da vse zakonodaje, ki ta področja pokriva ne poznam in si tako pač ne morem ob splošnem razumevanja očitkov in političnega zapleta, privoščiti komentiranja očitka kršenja slovenske pozitivne zakonodaje, ki naj bi jo minister Veber tako zelo kršil, da bi zaradi tega moral odstopiti in bi se ga odrekla celo njegova politična stranka ter njeni organi s predsednikom Dejanom Židanom na čelu. Po odzivih ljudi, ki so člani stranke ali pa vsaj njeni volivci, pa je mogoče sklepati, da predsednik stranke SD Dejan Židan, ki je tudi sam minister v tej vladi, s svojim neodločnim cincanjem stopa na zelo spolzek politični teren. Če želi na daljši rok Židan sam politično obstati in zagotoviti stranki politično verodostojnost, potem minister Veber ne sme odstopiti in mu mora stranka v primeru njegove razrešitve, tudi za ceno odhoda v opozicijo, stati ob strani in ga braniti ter se Židan in Veber usesti v poslanske klopi. Za vse druge politične izhode in rešitve bo stranka plačala zelo visoko ceno.
Še vedno pa ostaja odprto zelo pomembno vprašanje, kako in od koga so nekateri člani komisije DZ za nadzor tajnih služb dobili namig, da je po naročilu ministra Vebra, vojaška tajna služba naredila nekaj kar, po mnenju nekaterih iz opozicije ter sedaj tudi predsednika vlade Mira Cerarja, ne bi smela? Tokrat namreč ni prvič v naši relativno kratki poosamosvojitveni zgodovini, da so z najbolj zaupnimi informacijami tajnih služb seznanjeni prej vsi drugi kot pa tisti, ki bi morali biti prvi. Dosedanja praksa v državi Sloveniji je namreč takšna, da je skoraj vsaka vladna garnitura, ki je po volitvah prevzela oblast, potem začela grobo šariti po tajnih službah, manipulirati z arhivi tajnih služb, zamenjevati kadre, določala nove prioritete in cilje delovanja tajnih služb in kar je najbolj pri vsem tem problematično, da so se potem podatki in informacije iz tajnih služb grobo in neodgovorno zlorabljali v medsebojnih političnih obračunih. Ni ta primer z vojaško tajno službo prvi, ko državljani dobivamo občutek, da v samih tajnih službah delujejo še neke prikrite vzporedne ali para tajne službe, ki služijo točno določenim političnim skupinam. Tako nas sedaj tudi ne more več presenečati znan dogodek, ko je pred leti prišlo do odkritega fizičnega spopada med vojaško in civilno tajno službo. Nekateri so takrat celo namigovali, da bi se v Sloveniji lahko dogodil državni udar in da naj bi se nekaj takšnega celo pripravljalo. Te današnje dogodke bi lahko z malo domišljije označili kot opletanje repa takratnih dogodkov, ker direktno ali posredno je vpletenih kar nekaj istih oseb in predvsem istih politično ideoloških okolij.
V tako prestreljene tajne službe seveda ni mogoče verjeti in jim zaupati, ker lahko postanejo nevarne celo državi sami. Če je del kadrov v takšnih tajnih službah, bolj kot interesom države in legitimnim organom ter institucijam, lojalen interesom ter koristim posameznih političnih elit, potem smo upravičeni sklepati, da bi lahko bili enako koristno lojalni tudi "prijateljem" iz drugih tajnih služb, ki lomastijo po državi Sloveniji. Pri vsej tej zgodbi pa še posebej preseneča vloga predsednika vlade Mira Cerarja, ki deluje in ravna kakor, da se ne zaveda za kako pomembno in občutljivo vprašanje v tem primeru gre ali pa celo, da mu nekje iz ozadja roke zvija nekdo povsem tretji. Da ga v tem plesu na spolzkem ledu podpirajo njegove poslanke in poslanci, seveda nikogar ne preseneča. Da pa ga nekritično podpirata žepni in politično mlečnozobi opozicijski stranki ZL in ZAAB, pa je že malo težje razumeti. Celo prefrigani politični stari maček in predsednik koalicijskega DeSUS-a Karel Erjavec, ki je nekaj dni nazaj še obsojal ministra Vebra in dajal vtis, da bo njegovo razrešitev s svojimi poslanci v DZ podprl, je v zadnjih izjavah za medije povedal, da za Vebrovo razrešitev glasov ne bodo prispevali. Razumeti ga je celo bilo, da je Veber ravnal prav, ko je naročil analizo posledic vojaške komunikacijske varnosti v primeru prodaje Telekoma tujcem.Vendar je pri Erjavcu potrebno biti previden, ker to kar je povedal danes, ni nujno, da bo tudi jutri še veljalo in bo do dneva glasovanju o razrešitvi Vebra lahko še nekajkrat spremenil mnenje.
Skrajni čas bi že bil, da predsednik slovenske vlade in predsednik največje koalicijske vladne stranke SMC dr. Miro Cerar sleče suknjič univerzitetnega profesorja ter zapriseženega moralista, etika in vrhunskega ustavnega pravnika ter obleče neprebojni jopič politika in državnika ter svoja ravnanja temu primerno prilagodi. Ker kaj hitro bo lahko deležen vprašanja kdo je v tej državi oblast in kdo vlada? Je to on kot predsednik vlade s svojimi ministri in koalicijo v DZ ali je to iz ozadja kdo drug. Lahko je bilo doseči v DZ soglasje ob podeljevanju pravic istospolnim. Nekaj povsem drugega pa bo v državi in njenih institucijah narediti red in postaviti vsakega na mesto kot so mu ga dodelili volivci na zadnjih volitvah in kot to določajo temeljni pravni dokumenti ter interesi te države. Predsednik vlade dr. Miro Cerar naj torej že začne ravnati tako kot to zahtevajo dolgoročni interesi države in dolgoročni interesi večine v državi živečih državljank in državljanov ali pa naj namesto ministra Janka Vebra odstopi kar sam.
Jebi se Plagijator, ker ne objavljaš neodvisnih komentator !!!
OdgovoriIzbrišiStrinjamo se z zanimivo analizo in posebej z zadnjim odstavkom: "Predsednik vlade dr. Miro Cerar naj torej že začne ravnati tako kot to zahtevajo dolgoročni interesi države in dolgoročni interesi večine v državi živečih državljank in državljanov ali pa naj namesto ministra Janka Vebra odstopi kar sam."
OdgovoriIzbrišiDejansko je ta tz. vlada do zdaj naredila veliko neumnosti, še posebej ko je ogrozila temeljne otroške pravice in prihodnost Slovenije, da je izenačila nenaravno z naravnim oz. da je dala pravice tz. "istospolnim" po domače pederjem s pravicami normalne, naravne družine... S tem je ogrozila prihodnost Slovenije in pokazala da ne zna vladati in odločati v korist večine Slovenskih državljanov, še posebej pa jim je potem vzela pravico odločanja na referendumu in tako v Sloveniji je ta tz. vlada vzpostavila teror pederske manjšine nad normalno večino... Isto se dogaja tudi v tej zgodbi, ker je formalnost pred vsebino oz. VARNOSTJO države... tujcem bi dali dostop do vseh obrambnih in varnostnih komunikacij v državi...??? tako kot je dovolila posvojitev otrok s strani tz. "istospolnih" in omogočila najgroblje kršenje otrokovih pravic in splono izživljanje spolnih iztirjencev nad nedolžni otroki, ki je samo po sebi zločin proti otrokom, je tudi za prodajo telekoma, hrbtenice slovenskih komunikacij tujcem, zločin proti svoji državi... naj proba ta vlada kupiti tujega centralnega operaterja telekomunikacij v nemčiji, franciji... pa jim se bodo vsi smejali in jih imeli za norce... točno to pa dovoljuje ta tz. "vlada"... Skratka treba je čimprej zamenjati to vlado ali vsaj premierja, in bi v tem trenutku najboljša izbira bil prav Veber, eden še retkih aktivnih politikov na funkciji, ki mu je mar varnost Slovenije in njenih državljanov...
Sedaj se mi dozdeva odkod kritika, da nečesa ne objavljam in da naj se "jebem"! Ponavljam, da že dolgo nisem nikomur nič brisal. V gornjem komentarju uporabljaš zaničljiv izraz za istospolne in tega ne odobravam. Vendar, vsak pač odgovarja zase in vsak ima za svoje početje čisto svoje osebne in intimne razloge. Se pa z vsebino zapisanega ( razen zaničljivega izrazja ) v glavnem strinjam.
IzbrišiBodi lepo pozdravljen!
Oprosti za tisto "jebi se", lahko bi napisali, jebi nekaj pa makar in žensko...!!! Sicer pa si to zgoraj lepo napisal... imej se fajn za praznike... resnica itak vedno zmaga...prej ali slej... lepo se imej...
OdgovoriIzbrišiSliko Cerarja najbolje pokaže primer, ko je za pot na Koroško, kjer je imel dve predavanji, dvakrat zaračunal kilometrino in dnevnico, za isti dan in za isto potovanje, da ne bo dvoma. To je sam priznal in se opravičil, ko so ga ujeli. Toliko o njegovi morali in njegovi ceni.
OdgovoriIzbrišiNjegova prva pot v tujino je bila Nemčija, k Merklci je šel po navodila in od takrat naprej njegovih predvolilnih obljub ni več.
Veber mu je 6. nov 2014 izročil gradivo in predlagal, da se varnostno vprašanje Telekoma obravnava na Vladi. Cerar je zavrnil, brez očitka, da je Veber naredil, kaj narobe. Kar naenkrat pa je vse narobe.
Tonin je bil pred kratkim precej časa v ZDA na nekem spoznavanju Amerike. Napad na Vebra se je zgodil, ko se je pojavil ameriški kupec za Telekom.
In kaj je počela OVS: strokovno se temu reče kontraobveščevalno varovanje - ščitenje lastne službe in ena od resnih stvari je stalno varovanje telekomunikacijskih sistemov, torej ne samo, ko se menja lastnik temveč vedno, permanentno. To je stalna naloga vsake take službe, problem je, če tega ne delajo.
Kakšen poseben zaključek ni potreben, razen ugotovitev, da je slika totalno žalostna. Ta politika - prav vsa in vsi mi, ki jih trpimo, si ne zaslužimo lastne države, ker jo pravzaprav niti nimamo. Je pa skrajni čas, da si jo vzamemo nazaj.
Plagiator Tebi plus za prispevek in pozdrav, Tone