ponedeljek, januar 16, 2012

Pričetek mariborskega leta kulture !


 Z otvoritveno slovesnostjo na trgu Leona Štuklja v Mariboru se je sinoči tudi uradno pričela Evropska prestolnica kulture (EPK) 2012. Prireditev je potekala pod sloganom Zavrtimo skupaj, zaznamovalo pa jo je popotovanje otroka in svetlobe preko partnerskih mest do Maribora.( po Večeru )

Prireditev sem si ogledal na nacionalni TV. Prevzemali so me zelo mešani občutki kulturnega udobja in kičaste navlake. Spoznal sem, da se na sodobne kulturne trende ne spoznam ravno najbolj in nimam razvitega občutka za njihovo dojemanje in uživanje v njih. Malo me je vse skupaj spominjalo na tiste državniške proslave, ki jih zadnjih nekaj let organizirajo v Ljubljani in jih gleda ter v njih uživa le malo ljudi. No pa to niti ni pomembno, ker tako niso te proslave namenjen njim, temveč dokazovanju prestiža med političnimi elitami.

Edino kar se mi je na tej prireditvi zdelo res mariborsko izvirno so bili tiste trije ali štirje pijančki, ki so se drli Janša...Janša..Janša !! Tako nisem prav dojel ali želijo, da jim Janša kaj zapoje. zrecitira, prebere odlomek iz, ne dolgo tega nazaj objavljenega, velika literarnega dela Tomaža Majerja ali pa so mogoče le želeli, da pri šanku v bližnjem kafiču da za liter ?

Ves čas trajanja te svečane in res glamurozne prireditve se mi je zastavljalo vprašanje koliko je v tisti ogromni množici gledalcev prisotnih tudi predstavnikov sloja ljudi, ki jih je zadnje dni tako medijsko odmevno predstavljal Jadranko Stojanovič ? Tiste kričače iz ozadja skoraj zagotovo ni mogoče prištevati mednje

Ni komentarjev:

Objavite komentar